REKLAMA
Znaleziono 7161 wyników
Magazynowy rekord Panattoni w Małopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Magazynowy rekord Panattoni w Małopolsce
Panattoni dostarczy na początku przyszłego roku 21 tys. mkw. dla Trivium Packaging – globalnego producenta opakowań metalowych. Będzie to największa ukończona realizacja dla jednego klienta w krakowskim portfolio dewelopera. Panattoni Park Kraków North, zlokalizowany w gminie Słomniki pod Krakowem, stanie się również referencyjnym zakładem produkcyjnym najemcy w tej części świata.
W Krakowie powstaje wielki park biurowy The Park Kraków [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje wielki park biurowy The Park Kraków [ZDJĘCIA]
W Krakowie, przy ulicy Saskiej 25 na krakowskim Pogórzu White Star Real Estate oraz Cain International budują wielki kompleks biurowy The Park Kraków - największy tego typu park w Krakowie i jeden z największych w Polsce.
Trwa budowa The Park Kraków – największego kompleksu biurowego w Krakowie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa The Park Kraków – największego kompleksu biurowego w Krakowie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie, przy ulicy Saskiej 25 na krakowskim Pogórzu White Star Real Estate oraz Cain International budują wielki kompleks biurowy The Park Kraków – największy tego typu park w Krakowie i jeden z największych w Polsce.
W Krakowie trwa budowa nowego mostu przez Wisłę i modernizacja przystanku kolejowego Kraków Zabłocie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa nowego mostu przez Wisłę i modernizacja przystanku kolejowego Kraków Zabłocie [ZDJĘCIA]
W centrum stolicy Małopolski powstają nowe mosty kolejowe i pieszo-rowerowe nad Wisłą. Zwiększą one dostęp do modernizowanego przystanku kolejowego Kraków Zabłocie. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ze współudziałem Gminy Miejskiej Kraków, współfinansowana jest ze środków unijnych, instrumentu CEF "Łącząc Europę".
W centrum Krakowa trwa budowa nowego mostu przez Wisłę [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa nowego mostu przez Wisłę [ZDJĘCIA]
W centrum stolicy Małopolski powstają nowe mosty kolejowe i pieszo-rowerowe nad Wisłą. Zwiększą one dostęp do modernizowanego przystanku kolejowego Kraków Zabłocie. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ze współudziałem Gminy Miejskiej Kraków, współfinansowana jest ze środków unijnych, instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Trwa budowa nowego mostu przez Wisłę w Krakowie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego mostu przez Wisłę w Krakowie [ZDJĘCIA]
W centrum stolicy Małopolski powstają nowe mosty kolejowe i pieszo-rowerowe nad Wisłą. Zwiększą one dostęp do modernizowanego przystanku kolejowego Kraków Zabłocie. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ze współudziałem Gminy Miejskiej Kraków, współfinansowana jest ze środków unijnych, instrumentu CEF "Łącząc Europę".
W centrum Krakowa trwa budowa nowego mostu przez Wisłę [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa nowego mostu przez Wisłę [ZDJĘCIA]
W centrum stolicy Małopolski powstają nowe mosty kolejowe i pieszo-rowerowe nad Wisłą. Zwiększą one dostęp do modernizowanego przystanku kolejowego Kraków Zabłocie. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ze współudziałem Gminy Miejskiej Kraków, współfinansowana jest ze środków unijnych, instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Igepa Polska pozostaje w Kraków Kokotów Logistics Parkartykuł
Pokaż artykuł
Igepa Polska pozostaje w Kraków Kokotów Logistics Park
Obecna na rynku od ponad 25 lat spółka Igepa Polska podjęła decyzję o przedłużeniu umowy najmu w kompleksie Kraków Kokotów Logistics Park. Najemca, dystrybutor papieru i materiałów do druku, korzysta z 2300 mkw. nowoczesnej powierzchni logistycznej. Podczas renegocjacji warunków spółkę Igepa Polska reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
GDDKiA kontynuuje prace na węźle S7 Mistrzejowice w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA kontynuuje prace na węźle S7 Mistrzejowice w Krakowie
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otrzymała zmienione zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla węzła Mistrzejowice w ciągu drogi ekspresowej S7. Wprowadzone przez wykonawcę zmiany w projekcie poprawiły jego geometrię, a przeprojektowane łącznice zmieniły przekrój na dwupasowy.
Rynek biurowy w miastach regionalnych w 2017 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek biurowy w miastach regionalnych w 2017 roku
Polish Office Research Forum opublikował dane za 2017 r. dotyczące rynku powierzchni biurowych w ośm...
18 firm zgłosiło się do przetargu na budowę terminalu cargo na lotnisku Kraków-Baliceartykuł
Pokaż artykuł
18 firm zgłosiło się do przetargu na budowę terminalu cargo na lotnisku Kraków-Balice
Poznaliśmy oferty firm zainteresowanych budową nowego terminalu cargo, jaki ma powstać na lotnisku K...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA